reklama

jeden z najkrajších bozkov

Keď píšem v mojom profile, že píšem o veciach, ktoré mi nedajú spávať, tento článok ma doslovný dôvod. Už som ležala v posteli asi 20 minút, pričom som stále myslela na ten bozk a hlavou sa mi preháňali slová I was made for loving you baby... Bozk v podobe rockového koncertu, ktorý som zažila v Bratislave bol jeden z mojich najkrajších zážitkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
(zdroj: marek kubek)

Môj včerajší status znel: Bolo to tak úžasné, že sa mi o tom nechce ani hovoriť. To treba len zažiť. No, a dnes sa mi o tom stále nechce hovoriť, ale len písať, pretože mi to nedá spať a pod prikrývkou si stále nohou poklepkávam odohraté piesne. Ďakujem Marekovi, že ma priviedol pred 6 rokmi k tejto skvelej kapele a tak som bola ochotná vysoliť 55 EUR za státie pod pódiom a nechať sa vtiahnuť do rockového šialenstva. Je až neuveriteľné, že v tomto upršanom období vyšlo na ten deň skvelé slnečné počasie. Okolo pol 8 na pódium vyskočila nejaká pošahaná predkapela, nad ktorou som len prekrúcala očami. Tak sa mi na nich zle pozeralo, že som ich nechcela ani počuť a takmer celé ich vystúpenie som čupela v dave. Možno budú o pár rokov slávni, veď akí všeliaki doobliekaní a domaľovaní boli mnohí umelci a o pár rokov boli z nich viezdy :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niečo pred deviatou sa za búrlivého tresku rozvinulo čierne plátno s nápisom KISS. Chválim publikum, že bolo absolútne disciplinované a netlačilo sa bezhlavo dopredu. Na moje veľké prekvapenie som celý čas mala okolo seba dostatok vzduchu :) Úplne najviac ma rozohnila Crazy Crazy Nights! Šou bola crazy; plná ohňov, svetiel, farby a hlavne úžasnej muziky. A nikomu sa k tomu nechytili vlasy :) Neuveriteľné, ako nás ešte vedia títo postarší páni zabaviť. Paul mal neuveriteľnú prácu s publikom, nič nenechal na náhodu a publiku nedal ani na chvíľu oddýchnuť. Dokonca sa všetci naučili vysloviť celkom pekné R a zjavne boli na to hrdí, keďže slovo Bratislava povedali snáď "stokrát" :) Samozrejme nechýbalo ani pľutie "krvi", ku ktorému sa snáď vyjadrovať ani bližšie nebudem, keďže môj postoj k tomu je napriek všetkému dosť skeptický. Každý predviedol svoj kus umenia, no na mňa najviac zapôsobil bubeník. Čo ten tam stvoril aké sólo, hádam bol pod ním ešte niekto skrčený a búchal s ním. Dokonca aj jeho spev ma ohromil. Celý sympaťák to je! Gene Simons ma zase prekvapil vo svojej nechutnosti. Keby ho stretnem za bieleho dňa na ulici, tak sa mi krvi určite nedorežete :-D Za to, že mi nie je celkom hnusný môže vďačiť svojmu jazyku... sa čudujem, že mu ešte neodpadol z toľkého vyťahovania :) Spustenie sa ponad nás na lane, konfety a rozbitie gitari.... a bol koniec dvojhodinovej šou, ktorá mi prišla veľmi krátka... ale žiaľ, budem si musieť počkať na ďalšiu šou. Všetci spravili na mňa dojem sebou, aj tým, čo predviedli. Určite pri prvej príležitosti pôjdem zase a určite tiež dopredu. A kto zaváhal, môže ľutovať... zážitok! God Gave Rock´N Roll To Us! Tak si ho užime, keď máme šancu!

Petronela Medová

Petronela Medová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

žiť, nielen existovať Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu